PLECAK MŁODZIEŻOWY SQUARES ST.MAJEWSKI BP-06
St.Reet to nowa marka od Firmy St.Majewski.
Produkty dla dzieci, młodzieży i dorosłych idealne do szkoły i na wycieczkę.
Plecak ma bogate, uporządkowane wnętrze - system SOW(System Organizacji Wnętrza).
Jest pojemny, estetycznie wykonany, ładny i posiada modny wzór model 2016 - z pewnością przypadnie do gustu jego użytkownikowi.
Plecak posiada 2 główne komory zapinane na suwak, dwie mniejsze kieszonki zapinane na suwak.
W największej komorze jest kieszonka oraz wyjście na słuchawki a także miejsce na laptopa.
W kieszeniach mamy miejsce na ładowarkę do laptopa oraz organizer, który ułatwi utrzymanie porządku wewnątrz plecaka.
Z boku plecaka są 2 siateczkowe kieszonki.
Plecy są profilowane i usztywniane.
Szelki są regulowane, grube i miękkie.
UWAGA KONKURS!!! UWAGA KONKURS!!! UWAGA KONKURS!!!
Do zgarnięcia ponad 1000 nagród.
Nakręć się na ST.REET!
1. Wyjdź na ulicę pokaż się w ST.REETcie
2. Nakręć się aktywnie i pozytywnie.
3. Prześlij nam video film i pokaż swój styl.
4. Zgarnij nagrodę, na jaką masz ochotę.
Do wygrania:
- rowery,
- deski snowboard
- longboard,
- wieże Philips,
- smycze,
- czytniki e-book,
- tablety Lenovo,
- saszetki ST.REET,
- torby na ramię ST.REET,
- kubki termiczne ST.REET.
Szczegóły konkursu na stronie www.st-reet.com
UWAGA KONKURS!!! UWAGA KONKURS!!! UWAGA KONKURS!!!
ZAWARTOŚĆ:
- 2 główne komory zapinane na suwak z wyjściem na słuchawki, miejscem na laptopa, komórkę bądź inny sprzęt grający,
- 2 mniejsze kieszenie zapinane na suwak z organizerem i kieszenią na ładowarkę,
- 2 siateczkowe kieszonki na bidon,
- solidna i wygodny uchwyt,
- profilowane ergonomiczne plecy,
- regulowane, miękkie szelki,
- pas mostkowy,
- wzmocnione dno,
- wytrzymały i wodoodporny materiał,
- metalowe suwaki, profilowane uchwyty,
- modny wzór model 2016
WYMIARY:
plecaka pustego 46 x 38 x 6 cm
WAGA:
1050 g
WIEK:
10 lat+
UWAGI:
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
There are no reviews for this product yet.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.