Lornetka Levenhuk Vegas 8x42
Pryzmat dachowy. Powiększenie: 8x.
Średnica soczewki obiektywowej: 42 mm.
Powiększenie 8x i pole widzenia 129 m sprawiają, że lornetka Levenhuk Vegas 8x42 jest doskonałym towarzyszem myśliwych, wędkarzy oraz miłośników aktywnego wypoczynku.
Dzięki zastosowaniu pryzmatu dachowego ze szkła BaK-4 z wielowarstwową powłoką lornetka ta zapewnia wyjątkową jakość, ostrość i barwność obrazu.
Optyka
Układ optyczny lornetki Levenhuk Vegas jest wykonany z wysokiej jakości szkła Bak-4 o wysokim współczynniku załamania światła.
Pozwala to na zmniejszenie wielkości lornetki, a jednocześnie zachowanie wysokiej jakości obrazu.
Będziesz więcej niż zadowolony z wyjątkowej jakości, ostrości i barwności uzyskanego obrazu.
Obudowa
Obudowa lornetki Levenhuk Vegas jest wykonana z odpornego na uderzenia plastiku pokrytego gumą, zapewniającego wyjątkową wygodę użytkowania, zapobiegającego wyślizgnięciu się z wilgotnych dłoni oraz chroniącego lornetkę przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Cechy:
- Pierścień regulacji dioptrii
- Centralne pokrętło regulacji ostrości
- Wodoodporna i mgłoodporna obudowa
- Muszle oczne typu Twist-up
- Osłony okularów i soczewek obiektywowych
- Możliwość mocowania na statywie
Uwaga: lornetka Levenhuk Vegas 8x42 przeznaczona jest tylko do obserwacji dziennych i w warunkach małego oświetlenia.
Zawartość zestawu:
- Lornetka
- Osłona soczewki obiektywowej
- Osłona okularu
- Pasek na szyję
- Ściereczka do czyszczenia
- Nylonowy futerał
- Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna
Dane techniczne:
Typ: Pryzmat dachowy
Materiał układu optycznego: Szkło BaK-4
Powiększenie, x: 8
Średnica soczewki obiektywowej, mm: 42
Pole widzenia, °: 7,4
Pole widzenia przy 1000 m: 129
Odległość od okularu do źrenicy, mm: 5,25
Oddalenie źrenicy wyjściowej, mm: 18
Makro, m: 1,2
Jasność względna: 27,6
Współczynnik zmierzch: 18,33
Próg rozdzielczości: 6,7"
Wymiary:
opakowania: 24 x 17,3 x 9 cm
Waga:
1,15 kg
Pro tento produkt zatím nejsou žádné recenze!
Napsat recenziMajitel internetového obchodu nezaručuje, že zveřejněné názory pocházejí od spotřebitelů, kteří daný produkt použili nebo zakoupili.